2. oldal

Előzmények:

 

Idézet:

 

Fernando Alonso: jobban félek Räikkönentől, mint Schumahertől

 

Kimivel kiszúrt a kereke

 

Kimi Räikkönen elismerte, rosszabul is járhatott volna. Egyelőre fogalma sincs arról, hogy a vasárnapi Forma 1-es Kanadai Nagydíjon miért szorult be versenygépének jobb hátsó kereke.

 

 

„A két kiállásomnál képtelenek voltak megállapítani a szerelők, mi a baj a kerékkel, talán a csapágy ment fokozatosan tönkre – nyilatkozta a finn aki a 3. helyen ért célba. – Ha tökéletesen „besül” a kerék, elrepülök…”

Hozzátette, csúszott a kuplungja is. Ezzel magyarázta azt, hogy a hajrában a német Michael Schumaher megelőzte.

„Arról nem is beszélek, hogy nehéz volt az autóm, a második kiállásomnál túl sok üzemanyagot töltöttek bele – tette hozzá még a Kimi Räikkönen.

A finn 20 körön keresztül a frászt hozta Alonsóra, az említett malőrök miatt azonban később adta alább is. A második helyre bejött Schumi elismerte, a safety car kétszeri beküldésének sokat köszönhet.

„Amikor tíz körrel a vége előtt Villneuve a falnak ütközött, éreztem, ha észnél vagyok, akár Alonsót is elkaphatom. Ha tovább tart a viadal, nyerek.” – mondta Schumi.

 

Az idei vb-n hatodik futamgyőzelmét megszerző Fernando Alonso Michelin-gumijainak ajánlotta a sikerét.

„Ennyi felhordott piszokkal még nem találkoztam – értékelt a spanyol. Talán fura, amit mondok, de büszkébb vagyok az idei ötödik pole-poziciómra, mint a futamgyőzelememre. Pedig ugye vasárnapig még dobogón sem álltam a kanadai városban.”

 

A vb-címvédő spanyol pilóta kiemelte Räikkönent kiismerhetetlen riválisnak tartja.

 

„Az első 20 körben hiába nyomtam a gázt, Kimit képtelen voltam lerázni. Egyszerűen nem értettem, miként bírja. Bevallom, jobban félek tőle, mint Schumahertől. Kimi számomra egy olyan ellenfél, akitől soha sem tudhatom, hogy mire is számítsak a versenypályán. Nincs rá ellenszer és ha valamit a fejébe vesz az meg is csinálja bármilyen körülmények között; hideg mentalitással képes a futamokon autót vezetni és ez számomra követhetetlen és félelmet kelt”- nyilatkozta a Kanadai Nagydíj után a spanyol versenyző.

 

Forrás: Színes Lap – Sport része – 2006. június 27. kedd

perlita6081 névjegye

Kimi Matias Räikkönen ollen YliJumala!
Kategória: Kategorizálatlan | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Hozzászólás